Rabu, 7 Oktober 2009

M.a.l.a.s


(malam nie nak wat lagu apa plak tuk ibu ngan ayah nie ngee)




Tajuk tak hengat. memangpun sekarang nie aku malas yang amatsss..sebab my baby nie asyik la bejaga malam wat dondang sayang sampai subuh ..nape la adik tak wat siang2 arie dik non oii. Mata ku yang cantik nie dah jadi cam mata panda je dah bak kata laki aku...huh menci btol laa... nak buek cammano bang kita kan dah lama berehatnye..ha hamek ko 8 tahun baru si abang tu dapat adik..so sekarang nie kena la A to Z balik dahhh...kena la angkut raga susu balik .ngenge tapi mak suka...sebab dah lama dah ngidamkan budak tecik nie..dah lama beno dah tak dengo suara baby..aduhh hai syahdu jee bila dengo suara anakku itu menanes..merduuu jee...hari2 kena gomol ngan aku..sedap je bau dia..tecit2 nie masham2 pun sedap kalau dah beso nanti..tak nak aku gomol dahhh itu dah bau bacham dah ngehngehngeh

1 ulasan:

ambrynaa berkata...

alalalala..comeinya nor baby ko. Baru cukur ker tuh? anak2 aku tak pernah cukur masa lahir :).
Bdak2 masa kecik memang comei..dah besor comot! ekekekke

Arisha

Photo Albums at WiddlyTinks.com
Photo Albums at WiddlyTinks.com

Glitter Words

Stick Figure Family at FreeFlashToys.com